Obserwatorzy

poniedziałek, 18 marca 2013

Ombre + kwiatki

 Witam :)


Zacznę od tego, że ombre nigdy nie było moją mocną stroną. Zawsze podobało mi się na paznokciach, ale kiedy miałam je sama wykonać denerwowało mnie to czyszczenie paznokci. Z natury jestem osobą mało cierpliwą :) W ostatnim czasie dowiedziałam się że można je zrobić także za pomocą farbek akrylowych, więc postanowiłam jeszcze raz spróbować. A już pokazuję jak wyszło.





Wybór kolorów był nie przypadkowy. Widziałam gdzieś podobne połączenie, a poza tym bardzo lubię niebieski kolor. Z racji że jest to jedno z moich pierwszych ombre bardzo proszę o wszelkie uwagi na jego temat, żeby każde następne było coraz lepsze.


A teraz pora pokazać to co powstało na nim.







I jak Wam się podoba?


Życzę wszystkim miłego wieczorku :)

Pozdrawiam Justyna :)

9 komentarzy:

  1. Fajne nigdy nie próbowałam robić farbkami. Przy czyszczeniu ombre bardzo pomaga taśma. Trochę zabawy przy naklejaniu, ale potem praktycznie nic nie trzeba czyścić.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też pomaga taśma.
    Kiedyś pokazywałam na blogu jak zrobić ombre :)
    Miętowe do tego!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie zwłaszcza z tymi kwiatkami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kwiatki sa sliczne :) ja nigdy nie próbowałam farbkami ;p lakierem jakoś całkiem nieźle mi wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Farbkami nie próbowałam, ale jakoś robiąc to gąbką nigdy nie popaćkałam skórek :P. Fajnie dobrane kolorki i bardzo ładne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo kurczę nie wiem jak to zrobic farbkami:) ale ogólnie efekt mi się podoba, szczegolnie przjeścia omrbe;))

    zapraszam do mnie na wpis;** pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.