Obserwatorzy

piątek, 15 marca 2013

TYDZIEŃ 2 - GOTOWANIE - CZAPKI KUCHARSKIE

Witajcie :)

 

Dziś moje mani na drugi tydzień projektu hobby - gotowanie. Temat wydawać by się mogło prosty, bo możliwości jest mnóstwo, ale mnie jakoś nic do głowy nie mogło przyjść. W końcu zdecydowałam się namalować czapki kucharskie. Jeśli mam być szczera nie jestem przekonana co do tego mani. Jest takie jakieś nijakie i nie wiem czy przypomina to co chciałam wykonać. Ale raczej już nic innego nie zrobię, dlatego dodaję to co powstało. Jeszcze w dodatku nie są zbyt dokładne za co z góry przepraszam.








Pozdrawiam Justyna :)

12 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.