Obserwatorzy

niedziela, 3 marca 2013

Biało - niebieski duet

Witajcie :)


Jak Wam mija niedziela? U mnie niestety pochmurno, wietrznie i zimno, a już tak ładnie słoneczko zaglądało do okien.
Dzisiaj chciałabym pokazać mani które wysłałam na konkurs u Justine.
Długo nic mi nie przychodziło do głowy co by można zmalować, w końcu padło na coś co za chwilę pokażę.
A jak wyszło ocencie sami :)


















Osobiście uważam, że wygrała świetna praca, wykonana techniką której ja jeszcze nigdy nie próbowałam. Ale mam nadzieję, że kiedyś w końcu spróbuje.



Pozdrawiam Justyna :)




3 komentarze:

  1. Bardzo ładny mani, ale niestety nie mogłam nagrodzić wszystkich:) Przypominam, że rozpoczynamy dziś Projekt Hobby :) http://zpazurkiem.blogspot.com/2013/03/projekt-hobby-zaczynamy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorki i zdobienie - pełna perfekcja :) to co lubię :D dodaję :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.