Obserwatorzy

środa, 27 lutego 2013

Wcześniejsze malowania

Witam ponownie :)


Nad tym postem pracowałam już od dawna, ale zawsze coś stawało mi na przeszkodzie, a to nie mogłam znaleźć zdjęć wśród dużej ilości folderów na pulpicie, a to znowu brak wystarczającej ilości czasu.
Ale dzisiaj się ostatecznie zmobilizowałam i postanowiłam Wam pokazać moje wcześniejsze pomysły. A z racji tego, że nie posiadam dużej ilości zdjęć w miarę wyraźnych, żeby pokazać je w oddzielnych postach postanowiłam stworzyć z nich jedną notkę.



Oto niektóre z nich, bo wiem że jeszcze nie wszystkie znalazłam.



French w kropeczki






Z kropeczkami 






Niebieski french




I znowu french :)





I na koniec takie  z ukośnym wzorem




Nie wszystkie zdjęcia są idealne za co z góry przepraszam, ale są to takie znalezione więc wybaczcie.
I jeszcze jedno, jak można zauważyć, nie widać tu moich paznokci. Właścicielką jest moja siostra. No coż ona w przeciwieństwie do mnie zawsze mogła "uhodować" dłuższe paznokietki. Moje dopiero w ostatnim czasie są w lepszym stanie. I mam nadzieję że tak długo pozostanie :)




Pozdrawiam Justyna :)

5 komentarzy:

  1. Wreszcie ktoś sobie o mnie przypomniał;p
    Twoja kochana siostra;)

    OdpowiedzUsuń
  2. z kropeczkami są urocze :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie!:) Czekam na więcej:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te czarno-białe są super! Bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.