Obserwatorzy

sobota, 2 lutego 2013

Kolorowe gałązki

Witam :)


Dzisiaj w kalendarzu mamy dzień pozytywnego myślenia. Tak więc idąc tym tropem na poprawę humoru trzeba coś zmalowć. Jeszcze nie wiem jakie mani zawita na moich pazurkach dzisiaj wieczorem, zwłaszcza że ostatnio nie są zbyt długie. Podejrzewam że będzie to coś z moich nabytków, gdyż ostatnio każda moja wizyta w drogerii kończy się nowym lakierem w kolekcji :) Sama już nie wiem ile ich mam :)

Przeglądając aparat znalazłam w nim sporo zdjęć z moimi malowaniami, gdyż zawsze starałam się uwiecznić to co mi wyszło. A wtedy nawet przez myśl mi jeszcze nie przeszło że będę się starała pisać bloga :) No dobrze wystarczy tego pisania pora pokazać to chcę pokazać :)






Wzorek podobny do tego jaki prezentowałam wcześniej, ale tym razem na moich pazurkach.


Na początku nie wiedziałam jaki tytuł nadać temu mani, ale w końcu przyszedł pamysł na kolorowe gałązki. 




A tak prezentuje się mani na wszystkich pazurkach.



Pozdrawiam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.