Obserwatorzy

środa, 3 września 2014

Podsumowanie wakacji

Hej, hej :)

Wakacje dobiegły końca. Pora na podsumowanie tego co w tym czasie pojawiło się na blogu. Zwykle robiłam podsumowanie miesięczne, ale lipiec był bardzo ubogim w posty miesiącem, więc stwierdziłam, że zrobię podsumowanie za miesiąc :)

Klikając w zdjęcie przeniesiecie się do odpowiedniego posta :)
Zapraszam do oglądania :)
Lipiec

1.


2.


3.



Sierpień

4.


5.


6.


7.


8.


9.


Poza zdobieniami ukazało się jeszcze: podsumowanie czerwca, post z nowościami, notka o dużym stemplu BPS i trochę wspomnień wakacyjnych :)

Które zdobienie Waszym zdaniem najlepsze? :) Jeśli ja miałabym wybierać to 4,5 i 7 :)
Buziaki :*
Justyna

8 komentarzy:

  1. Super, cieszę się, że ktoś obejrzał ten film :) ja tak samo na drugi dzień kupiłam książkę i nie mogłam się oderwać, przeczytałam w jeden wieczór, również polecam :)
    Ja wybieram wzorki 5, 7 i 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1, 4, 5 -sa swietne!
    Pozdrawiam wrzesniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne paznokcie, podoba mi się panterka i palmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 5 7 rewelacja , urzekły mnie bardzo:)

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Panterka na gradiencie superowa ;) lubię takie intensywne kolorki , a panterka zawsze mi się podobała na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 najlepsze :)

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!! :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze foto najfajniejsze i ten fioletowy wariant najbardziej mi sie spodobały:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.