Obserwatorzy

środa, 10 września 2014

Mix z ćwiekami i panterką

Witajcie :)

Minął kolejny tydzień a w tym czasie znowu nie pojawił się żaden post. Coś mi ostatnio to blogowanie nie wychodzi. Muszę się wreszcie jakoś ogarnąć i wrócić do w miarę regularnego blogowania. Mam nadzieję, że się uda, bo nie chciałabym tego kończyć.
Teraz trochę odpocznę od malowania paznokci, bo po raz kolejny musiałam skrócić paznokcie. Znowu część z nich się połamana i nie miałam innego wyjścia. Zafunduje im teraz drobną kurację odżywką Eveline 8w1 i Belissą. Nie wiem czy pomoże, ale właśnie stosując tą odżywkę udało mi się doprowadzić moje paznokcie do porządku. A, że w tamtym okresie również stosowałam Belissę to nie mam pewności, że stan moich paznokci to była tylko i wyłącznie zasługa odżywki.

No a teraz przejdźmy do zdobienia z jakim do Was dzisiaj przychodzę :) Gościło ono na moich paznokciach jakiś czas temu i bardzo przyjemnie mi się je nosiło. Na pewno jeszcze nie raz do niego wrócę tylko w innej kolorystyce :)







I jak Wam się podoba?

Buziaki :*
Justyna

6 komentarzy:

  1. tak wlasnie ostatnio sobie o Tobie myslalam- nie znikaj nam prosze Justynko! Pazurki to sama przyjemnosc :)
    A Twoje zawsze bardzo mi sie podobaja. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie ta panterka to byloby to idealne!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie połączenie, bardzo ładnie ozdobione paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie ten kolorek z Safarii :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.