Obserwatorzy

niedziela, 21 września 2014

Kropkowe kombinacje

Hej, hej :)

Dziś świeżynka, czyli moje wczorajsze zdobienie. Zrobiłam sobie jeden dzień przerwy w kurowaniu moich paznokci. No bo jak to może być, żeby kolejna niedziela minęła z nie pomalowanym pazurkami :) Mam nadzieję, że i tym razem uda mi się podratować je trochę i nie będzie szkoda tego czasu kiedy mam je całkiem nagie :D. A muszę Wam powiedzieć, że brakuje mi ich malowania. Wcześniej kiedy zdarzało mi się robić im jedno lub dwudniową przerwę w malowaniu jakoś mi to nie przeszkadzało. A teraz znudził mi się już ten mleczny kolor odżywki.

Ale przejdźmy do zdobienia. Chciałam zrobić coś prostego czego jurto nie będzie mi szkoda zmyć. I tak powstało właśnie zdobienie z kropkami, które zresztą uwielbiam <3.
Zapraszam :)







I jak może być?
Buziaki :*

Justyna

11 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.