Obserwatorzy

sobota, 3 maja 2014

Podsumowanie kwietnia

Witajcie :)

Kwiecień już za nami więc przyszła pora na jego podsumowanie. Będzie to raczej dość krótkie podsumowanie bo ukazało się tylko 8 notek.
Dziś bez odnośników do postów tylko sam zbiór kwietniowych zdobień.
Zapraszam :)








No i koniec :) Które zdobienie podoba Wam się najbardziej? :)
Kurs kosmetyczny zakończony teraz mam nadzieje powrócić do Was z nową energią. Już w najbliższym czasie ukaże się moje kolejne zdobienie z neonami w tle. Coś mi się wydaje, że takie żywe kolory będą u mnie rządzić tego lata. Muszę się tylko udać jeszcze na jakieś zakupy i nabyć kilka sztuk bo kolekcja moich neonów jest dość uboga i liczy tylko kilka sztuk :)
No to do następnego :)
Pozdrawiam
Justyna

7 komentarzy:

  1. Kolorowo miałaś w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podobają mi się drugie od końca, lubię panterkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pazurki wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to za lakier na drugim zdjęciu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z tego co pamiętam lakier z Editt Cosmetics. Mówię z tego co pamiętam bo miałam z nim przygodę i nie mam go w oryginalnej buteleczce :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.