Obserwatorzy

niedziela, 27 kwietnia 2014

Neonowy gradient

Hej, hej :)

Ostatnio Was mocno zaniedbałam więc dzisiaj będzie kolejne zdobienie :) A co mi tam :) Cała niedziela upływa pod znakiem błogiego lenistwa ale zebrałam się w sobie i postanowiłam coś do Was napisać :)

Zdobienie to nosiłam na paznokciach w tym tygodniu i byłam nim zachwycona. Bardzo ale to bardzo mi się podobało i nawet to, że robiąc gradient trzeba się nieźle pobrudzić nie umniejszyło mojego zadowolenia z niego :) Nie przejmujcie się moją skromnością :)








Musicie mi wybaczyć te niedoczyszczone skórki, ale dopiero teraz zobaczyłam jak to wyglądało. W świetle wieczornym kiedy malowałam i robiłam zdjęcia po prostu tego nie widziałam. :)

I jak Wam się podoba?
Buziaki :*
Justyna

12 komentarzy:

  1. wow :o piękny gradient :) bardzo energetyzujący !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobaja mi się gradienty, ale czyszczenie skórek to tragedia!!
    Kolorystyka kapitalna. Ostatnio tylko w takich kolorach gustuję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam o tym na końcu posta i prosiłam o wybaczenie...

      Usuń
  3. Najgorzej jest się zabrać do napisania, potem idzie z górki ;)
    Genialne Ci wyszło to zdobienie, muszę się w końcu przymusić do kolejnego podejścia do ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, kolorki takie energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne ! <3.

    zapraszam na wyprzedaż do mnie
    www.monapaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekny, sloneczny gradient! Brawo Justynko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie wyglądają :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. no teraz to już muszę zrobić coś neonowego.. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.