Obserwatorzy

niedziela, 6 kwietnia 2014

Nudziak z różyczkami vintage

Hej, hej :)

Dziś chciałam Wam pokazać efekty mojej pierwszej przygody z różyczkami vintage. Tak, tak dobrze czytacie robiłam je pierwszy raz :) Mimo, że różyczki czasami pojawiają się u mnie na paznokciach to tego sposobu ich robienia jeszcze nie próbowałam. Na dzień dzisiejszy mam za sobą już dwie próby i powiem Wam, że bardzo spodobał mi się ten motyw i na pewno jeszcze nie raz po niego sięgnę. A tymczasem zobaczcie jak mi to wyszło za pierwszym razem :)





I lakiery jakich użyłam. Bazowy kolor miał małą przygodę i nie jest w swoim oryginalnym opakowaniu.



I jak Wam się podobają?

Buziaki :*
Justyna 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.