Obserwatorzy

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Neonowa panterka

Hej, hej :)

Ostatnio Was trochę zaniedbuję, ale jak pisałam zajmuje mnie kurs na który się dostałam i jeszcze do tego obowiązki domowe. I tak wszystko naraz sprawia, że wieczorami nic mi się nie chcę. Tego posta też zaczęłam pisać wczoraj a dopiero dziś skończyłam.
I tak chciałam Wam zdobienie jakie w zeszłym tygodniu miałam na paznokciach.










Szkoda, że nie miałam okazji zrobić zdjęć w słońcu bo te kolorki świetnie wyglądały, ale słońca w ostatnich dniach jak na lekarstwo.
A jak Wam się podoba?
Buziaki :*
Justyna

9 komentarzy:

  1. zdobienie cudowne! :) Sama często maluję akurat te dwa pazurki, więc dla mnie genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze jest czas zrobić coś na wszystkich a dzięki takiemu układowi nie jest nudno na paznokciach :)

      Usuń
  2. śliczna panterka Ci wyszła :) i świetne kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! I świetne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki, panterka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolorki, ale do panterki nigdy się nie przekonam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ;) uwielbiam panterke ;) Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.