Obserwatorzy

sobota, 26 kwietnia 2014

Paznokciowy Klub - Wielkanocne zdobienie

Witajcie dziewczyny :)

Dawno mnie tutaj nie było i zniknęłam też tak bez słowa ale wszystko to uwarunkowane jest tym co teraz zajmuje znaczną część mojego czasu, czyli kurs kosmetyczny, który już niestety dobiega końca i pora będzie wrócić do normalności.

Dziś mam dla Was moje bardzo skromne wielkanocne palemki. Zdobienie mega proste a ten delikatny akcent fajnie wygląda na paznokciach.
Zresztą zobaczcie same :)




No i to na tyle :) 
Buziole :*
Justyna

8 komentarzy:

  1. ładny kolorek bazowy, co to takiego ? bazie też ładnie Ci wyszły :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i w tym całym zamieszaniu brakło zdjęcia z lakierem :) Bazowy to lakier p2 o numerku 060 happy bride :)

      Usuń
  2. cudowne! bazi jeszze nigdy nie miałam na pazurkach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie jasne kolorki ; )) . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne bazie na cudnej bazie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.