Obserwatorzy

czwartek, 29 maja 2014

Moje mani duety :)

Czołem Kochane :)

Na początku chciałam podziękować tym z Was które mimo, że w ostatnim czasie jestem tu bardzo rzadko, nadal do mnie zaglądacie. Dziękuję :)

Dziś mam do pokazania trzy propozycje duetów kolorystycznych jakie w ostatnim czasie gościły na moich paznokciach. Nie mając ostatnio zbyt dużo czasu na malowanie paznokci takie połączenia sprawiły, że mimo wszystko nie było na nich nudno. Przynajmniej takie jest moje zdanie :)


Jeżeli chodzi o pierwsze połączenie pomarańczowego i żółtego to podobało mi się ale wolałabym, żeby kolory były jeszcze bardziej żywsze (ostatnio na nie choruję :))




Drugie połączenie to dwa odcienie niebieskiego. Cóż mogę powiedzieć... mani samo w sobie idealne nie jest. Mogłam dołożyć jeszcze jedną warstwę do ciemniejszego a jaśniejszym okropnie zalałam sobie skórki co zauważyłam dopiero później, więc jeśli nasz na to uczulenie to przejdź od razu do następnej części posta :D. No ale ale uwielbiam niebieskości i mimo niedoskonałości nosiłam je dobre 4 dni :)




Ostatnie połączenie to fiolet i róż. Wczoraj kiedy je malowałam coś mi w nim nie pasowało ale dziś stwierdzam że wygląda całkiem fajnie :)






A Wy co sądzicie o takich połączeniach? Które podoba Wam się najbardziej? :)

Buziaki i do następnego :)
Justyna

3 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.