Obserwatorzy

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Podsumowanie maja

Witajcie Kochane :)

Dopiero co było podsumowanie kwietnia a tu już cały maj za nami... Ale ten czas mi ostatnio okropnie szybko mija... A skoro maj już przeszedł do historii przyszła pora na jego podsumowanie.
Nooo miesiąc ten do najbardziej bogatych w notki niestety nie należał, ukazało się tylko 7 notek w tym jedna z podsumowaniem kwietnia, pozostałe to zdobienia, które zaraz zobaczycie.

















Muszę Wam powiedzieć, że ostatni czas raczej nie obfituje u mnie w zdobienia, więc i postów jest trochę mniej. Jeszcze nie wiem kiedy taki stan ulegnie zmianie ale póki co na blogu raczej będzie mnie mniej.

I dziś to na tyle:) Które zdobienie podoba Wam się najbardziej? Mnie osobiście neonowy gradient z panterką :) Chyba trzeba coś znowu podobnego wykonać :)

Buziaki :*
Justyna 

2 komentarze:

  1. moim faworytem jest malinka z zeberka :)
    Nie ukrywam, ze brakuje mi Twoich postow i zdobien Justynko :)- mam nadzieje, ze to 'mniej na blogu' bedzie krotkotrwale :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.