Obserwatorzy

niedziela, 15 czerwca 2014

Żółta panterka

Witajcie Kochane :)

W ostatnim czasie często pojawia się u mnie panterka. Zdobienie dość szybkie a ciekawie wygląda na paznokciach. No i przede wszystkim udało się mi na nie namówić ( po długich negocjacjach :)) moją siostrę. Negocjacje były długie, bo przecież to uparte tak zresztą jak i ja :D
Uparła się, że mają być pomalowane moim neonowym żółtkiem za którym i ja ostatnio sama szaleję. No ale przecież nie mogłam nie dołożyć swoich pięciu groszy i tak po namowach powstało to co zaraz zobaczycie :)








A Wam jak się podoba? Bo mnie bardzo :) Monika miała je na paznokciach 4-5 dni, jeśli dobrze pamiętam. Ale jak pięknie wyglądało w słońcu... Uwielbiam tego żółtka <3

Buziaki:*
Justyna

7 komentarzy:

  1. piękne paznokcie, ostatnio bardzo podobają mi się neony

    OdpowiedzUsuń
  2. wow...cudna panterka- faktycznie ten neonowy w wersji 'zwierzecej' jest cudny! No i caly design wyglada rewelacyjnie. Uwielbiam Twoje stylizacje Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło fenomenalnie! Neonki, panterka - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdobienie, panterka rządzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.