Obserwatorzy

niedziela, 29 czerwca 2014

Moja pierwsza współpraca

Hej, hej :)

Dziś nie będzie żadnego zdobienia, chociaż może jak się ogarnę to wieczorkiem coś się pojawi :)
Dziś za to chciałam się pochwalić moją pierwszą współpracą ze sklepem http://www.bornprettystore.com/. Mogłam sobie wybrać dwa produkty do określonej ceny i wybrałam a paczuszka już do mnie idzie :) Nie mogę się doczekać :) Mam nadzieje, że dojdzie w najkrótszym możliwym czasie. Jak tylko dojdzie pokaże Wam co sobie wybrałam
A jeśli Wy miałybyście ochotę na zakupy w tym sklepie mam dla Wam kod z 10% zniżką :)




Buziaki :*
Justyna

5 komentarzy:

  1. super, ciekawe co tam wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Oczywiście gorąco zapraszamy do kolorowania :)
    Gratki, bornprettystore ma wiele fajnych drobiazgów, często podglądam u koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. juz nie moge sie doczekac Twojej recenzji i pomyslow :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.