Obserwatorzy

wtorek, 3 czerwca 2014

Paznokciowy Klub - butterfly nails

Witajcie :)

Dziś po przeczytaniu przemiłego komentarza na blogu postanowiłam, że w miarę możliwości będę się tu pojawiać najczęściej jak tylko będę mogła. Dziękuję Edytko :*
Także zaczynam od razu bo na co czekać i pokaże Wam świeżynkę jeszcze cieplutką, która gości na moich paznokciach :) Mani wykonałam dziś wieczorem z myślą o kolejnym tygodniu w Paznokciowym Klubie. Jak się domyślacie, bo tytuł posta już o tym świadczy będzie to butterfly nails. Powiem Wam, że już na początku blogowania miałam do czynienia z tym zdobieniem, ale wtedy najlepiej nie wyszło. Tym razem chyba stanęłam na wysokości zadania i udało mi się osiągnąć cel :)
Wystarczy tego gadania i zapraszam do oglądania :D












I jak Wam się podoba? Ja jestem z niego niesamowicie zadowolona, chociaż wiem, że ma niedociągnięcia. Moje nieszczęsne skórki... odwieczny problem z ich dokładnym wyczyszczeniem. I tu pytanie do Was. Czego używacie żeby je dokładnie wyczyścić? Będę wdzięczna za podpowiedzi :)

I do następnego :)
Buziaki :*
Justyna

5 komentarzy:

  1. Justynko, bardzo ale to bardzo sie ciesze, ze jestes! No i w dodatku z cudnym motylem. Slicznie Ci to kochana wyszlo- mega kolory, gradient i gliter- wszystko co lubie najbardziej :)
    A co do skorek, to ja mam taki cienki pedzelek i wymazuje poprostu nim (ale i tak efekty sa rozne). Dobrze, ze poruszylas ten temat, moze dziewczyny cos podpowiedza :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, prześlicznie ozdobione paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej!! Ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisaij wreszcie uda mi się dodać podsumowanie tego tygodnia i dodać nowy wzorek :) Przepraszam, że tak długo to trwało :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.