Obserwatorzy

czwartek, 12 czerwca 2014

Zielono mi :)

Hej, hej :)

I znowu mnie tutaj nie było jakiś czas. Ciepło, temperatura 30+ a ja kicham, mam zatkany nos, okropną chrypę i w ogóle brak chęci na cokolwiek. Dopiero dziś mam trochę więcej siły i postanowiłam naskrobać do Was parę słów.
To co mam Wam zamiar dzisiaj pokazać zobaczyłam w zeszłym tygodniu na blogu u Justine. Jest to totalna zgapa bo nawet kolorów nie zmieniłam, bo właśnie w tej kolorystyce to mani mnie zauroczyło do tego stopnia, że musiałam je zrobić u siebie :)

Zapraszam do oglądania :)













I na dziś to tyle :)
Buziaki :*
Justyna

9 komentarzy:

  1. piekny zestaw! a zielona panterka jest rewelacyjnym pomyslem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że Ci się spodobało, bo panterka z zielonym jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za zielonym kolorem ;) Zdobienie jednka wyszło fajnie :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mówisz :) ja też specjalnie za nim nie przepadałam ale gusta się zmieniają. Tak samo było u mnie z neonami. Jakoś te kolory nie były dla mnie a teraz... uwielbiam je :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. super, najbardziej podoba mi się panterka.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne mani :) też mi się spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie! Kocham zieleń ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne mani! Nie mam tego zielonego lemaxa a jest na prawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.