Obserwatorzy

wtorek, 13 maja 2014

Neonowy gradient z panterką

Hej, hej :)

Ostatnio coraz rzadziej pojawiają się notki. I przyczyną bynajmniej nie jest brak czasu a brak motywacji.
Mam nadzieję, że wreszcie się ogarnę i wrócę :)

Dziś mam dla Was zdobienie, które gościło na moich paznokciach ponad tydzień temu. A wzorowane jest na zdobieniu Asi Redy z bloga http://paznokciewkolorzemarzen.blogspot.com/. Część z Was na pewno ją zna i jak ja podziwia jej zdobienia. No i przy okazji powiem Wam, że to nie ostatnie zdobienie na jakim wzoruję się od Asi :)

Zapraszam do oglądania :) Choć do zdobienia Asi daleko mnie bardzo się podobało :)













I co sądzicie? Może być czy jednak porażka :)

Buziaki :* i do następnego :)
Justyna

5 komentarzy:

  1. Ostatnimi czasy polubiłam się z panterką :D W takim wydaniu jeszcze nie widziałam i sama nie obiłam, ale chyba czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie :) uwielbiam gradienty !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też coraz bardziej je lubię :) Chociaż dalej uważam, że trzeba im poświęcić trochę czasu i te upaćkane łapki... :) Ale czasem efekt wart jest poświęcenia :D

      Usuń
  3. super, uwielbiam motyw panterki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż przyznać wstyd, ale nigdy nie miałam panterki na paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.