Obserwatorzy

czwartek, 8 maja 2014

Paznokciowy Klub - owocowe mani

Witajcie dziewczyny :)

Dziś przychodzę do Was z kolejnym zdobieniem w Paznokciowym Klubie. Tym razem tematem przewodnim były owoce. Ja już jakiś czas temu brałam w Owocowym Projekcie i wtedy kilka owoców pojawiło się na paznokciach więc nie chciałam wykonywać tego samego. Kiedy tak myślałam co tu jeszcze można wykonać w miarę prosto i szybko przyszły mi na myśl wisienki i tak oto dziś na moich paznokciach one goszczą. Niestety mani nie przetrwało długo bo praca w ogródku nie służy zwykłym lakierom do paznokci i tak oto za chwilę znowu trzeba coś zmalować. Ale podejrzewam, że będzie to tylko sam kolor :)
Ale ale gadam trochę od rzeczy a tu trzeba pokazać moje wisienki na pazurkach :)
Zapraszam do oglądania






I dziś to na tyle :)
Do mam nadzieję szybkiego zobaczenia :)

Justyna 

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.