Obserwatorzy

niedziela, 31 sierpnia 2014

Wspomnienia... Solina - 06.07.2014

Witajcie :)

Ostatnio przeglądając zdjęcia w poszukiwaniu zdjęć z paznokciami natrafiłam na folder ze zdjęciami z jednodniowej wycieczki nad Solinę :)
Pomyślałam czemu nie pokazać części z nich na blogu? :) A jest co pokazywać. Krajobraz przepiękny a i pogoda tego dnia dopisała fantastyczna. Piękne słońce i do tego ponad 30 stopni. A my znaczną część wycieczki spędziliśmy w pobliżu wody. Czego chcieć więcej? :)
Bardzo żałuję, że moja przygoda z tą przepiękną okolicą trwała tylko jeden dzień a właściwie kilka godzin. Bardzo chciałabym tam wrócić ale już na trochę dłużej żeby zwiedzić znacznie więcej :)

No to zapraszam do oglądania :) Zdjęć dość dużo bo nie mogłam się zdecydować :)

Na początek Zapora Myczkowska, czyli pierwsza z dwóch zapór. Znacznie mniejsza jak i bardzo często omijana przez turystów. 






Drugim etapem wycieczki było zwiedzanie Zapory Solińskiej.








Później udaliśmy się do Polańczyka gdzie mieliśmy zaplanowany godzinny rejs po Solinie.
W tak upalny dzień było to coś wspaniałego :)














Na koniec zwiedzaliśmy jeszcze Skansen w Sanoku ale stamtąd nie mam ani jednego zdjęcia. 
Dwie godziny jakie mieliśmy tam pozostać to stanowczo za mało, żeby zwiedzić miejsce o powierzchni 38 ha. Więcej informacji i zdjęć o tym miejscu można zobaczyć na stronie Skansenu.

I jeszcze na sam koniec zdjęcie pamiątki jaką sobie przywiozłam z wycieczki :)
Lubię takie rzeczy i za każdym razem staram się ze sobą przywieść takie pamiątki :)




Koniec...

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i dotrwaliście do końca :D
Buziaki :*
Justyna

4 komentarze:

  1. Bylam w Solinie, Polanczyku i w Sanoku w skansenie! Piekne miejsce! Kocham rakie zad***a. Bedac w bieszczadach X lat temu nie miglam uwierzyc jak ludzie w dzisiejszych czasach moga zyc poza cywilizacja. Prad na agregat, WC niejednokrotnie na polu, brak TV. Sielanka, no moze poza kibelkiem na polu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna ta nasza Polska!! Cudowne zdjecia, az mi sie zatesknilo za PL :(
    I bardzo milo zobaczyc Twoja sympatyczna osobke :)- nawet Ci pomachalam wirtualnie :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.