Obserwatorzy

wtorek, 5 sierpnia 2014

Neonowy gradient

Hej, hej :)

Tak, to znowu ja. Po niezapowiedzianej przerwie wracam do Was ze zdobieniem, które gościło ma moich paznokciach gdzieś na początku wakacji.
Lakiery, którymi wykonywałam mani należą do moich wakacyjnych nabytków. Kiedy tylko znajdę więcej czasu powinien pojawić się post z nowościami bo sporo ich się nazbierało :)
A no i najważniejsze. Lakiery te zakupiłam w chińskim sklepie za 3 zł i nie oczekiwałam po nich cudów. Ale jakie było moje zaskoczenie, kiedy okazało się, że one naprawdę świecą w ciemności :)
Szkoda, że nie mam możliwości Wam tego pokazać. Pozostaje Wam tylko uwierzyć mi na słowo :)

P.S. Skórki jak zwykle źle doczyszczone... Wybaczcie :)










I co powiecie o tym mani? :)

Do następnego :) Mam nadzieję szybszego zobaczenia :)
Buziaki :*
Justyna

4 komentarze:

  1. fajny, choć nie przepadam za tymi małymi kreseczkami to i tak mi sie pdooba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie, no i w dodatku z pieknym topem- bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne połączenie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.