Obserwatorzy

niedziela, 20 lipca 2014

PAZNOKCIOWY KLUB - DISTRESSED NAILS

Witajcie kochane :D

Znowu mnie tu mnie nie było cały tydzień. Lato to dla mnie okres wytężonej pracy i po całym dniu padam ze zmęczenia. A już w tym tygodniu nawet bardzo paznokci nie miałam czasu malować. Jedynie niedziela jest dla mnie dniem wytchnienia. Dlatego na razie tylko w niedzielę na pewno będą ukazywać się notki a czy w tygodniu dam radę coś napisać to się wszystko okaże w praniu ;)
Mam nadzieję, że wybaczycie mi moją nieobecność i będziecie tu nadal zaglądać :)

Dziś chcę Wam pokazać kolejne zdobienie w Paznokciowym Klubie.
Distressed nails - co to takiego? Przyznam szczerze, że sama nie miałam pojęcia dopóki nie obejrzałam tutoriali. Technika wydawać by się mogło dość prosta, ale czy mi się udało zaraz same zobaczycie :)





I jak uważacie dałam radę czy może jednak nie do końca?
Mnie się wydaje, że jednak to drugie :)

Pozdrawiam serdecznie :)
Justyna

5 komentarzy:

  1. bardzo podobają mi się Twoje paznokcie, fajnie pomazane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy pomysł, musze wypróbować taki typ wzorków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglada i baaardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne, że dalas rade! ;) Fajowe, lubie takie ! ;) przymierzam sie do takiego mani ;)
    Kochana, kiedys zapytałas czy mozesz odgapic panterkę, przepraszam, że nie zauwazylam tamtego komentarza ;( i mowie Tobie tak: Odgapiaj śmiało, ja sie ciesze jak komuś sie podobaja moje prace ;) i że kogoś moge zainspirować, mnie wiele osob inspiruje, tak teraz Ty ;*** np :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyglądają , takie letnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.