Obserwatorzy

niedziela, 13 lipca 2014

Paznokciowy klub - marynarskie zdobienie

Hej :)

Dziś tak bardzo szybko wrzucam moje zdobienie na kolejny tydzień w Paznokciowym Klubie. Posta uzupełnię jak tylko znajdę chwilę czasu wieczorem a teraz zapraszam i uciekam :)

Tak jak obiecałam uzupełniam posta o kilka zdjęć. Dziękuję Wam za miłe komentarze chociaż ja ze zdobienia jestem średnio zadowolona. Okropnie zawiodłam się na tym niebieskim - granatowym lakierze i jeszcze top trochę rozmazał i przez to całość nie zadowala mnie do końca. Niestety nie znalazłam już czasu żeby zmalować coś innego dlatego pokazuję to.
Zdobienie marynarskie robiłam pierwszy raz i muszę Wam powiedzieć, że nawet bardzo mi ten motyw przypadł do gustu. Już po głowie szwenda mi się pomysł na kolejne zdobienie w tym stylu. Tylko czy ja znajdę czas, żeby je wykonać? :)






Buziaki:*
Justyna

3 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.