Obserwatorzy

środa, 2 lipca 2014

Podsumowanie czerwca

Hej :)

To znowu ja :) Dziś przychodzę z dość krótkim podsumowaniem miesiąca :) W czerwcu napisałam tylko 7 notek, z czego jedna to podsumowanie miesiąca maja < klik, klik > i jedna o mojej pierwszej współpracy < klik, klik >. Pozostałe pięć to zdobienia, które zaraz zobaczycie.











Które zdobienie podoba Wam się najbardziej? Ja się nie mogę zdecydować, żeby wybrać jedno które mi się najbardziej podoba.

I to na tyle :) Teraz uciekam ćwiczyć stemplowanie, bo postanowiłam się wreszcie tego nauczyć :)
Trzymajcie kciuki oby tym razem poszło mi lepiej niż ostatnio :)
Buziaki :)
Justyna

9 komentarzy:

  1. żółta neonowa panterka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja motylki ostatnio robiłam na stópkach :) Kropeczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żółta wersja rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  4. zolta panterka i kropkowe mani....acchhhh cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. do tych motylkow zabieram sie że hohooh ;) piekne sa :) A poza tym wszystkie Twoje zdobienia sa swietne

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie bardzo ładne , ale chyba kropeczki najwięcej mi się podobają - piękne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.