Obserwatorzy

piątek, 22 sierpnia 2014

Nowości, nowości...

Hej, hej :)

Dziś przychodzę do Was z nowościami jakie znalazły u mnie schronienie ;)
Trochę się tego w ciągu ostatnich miesięcy nazbierało a nigdy nie miałam czasu, żeby zrobić zdjęcia. Wczorajszy deszczowy dzień wykorzystałam trochę do nadrabiania blogowych zaległości i zobowiązań :)
Sporo tego się nazbierało, ale są to nowości z jakiś 3 miesięcy więc myślę, że nie jest tak źle :)

Na początek neonki zakupione u Pana Chińczyka. Moi ulubieńcy tego lata :)


Zamówienie z Promoto- Promoto.
Musiałam w końcu zakupić neonowe marmurki, a że do zamówienia jeszcze trochę dorzuciłam to troszkę tego było :)


Moje zamówienie.


Gratisy do zamówienia za podanie nazwy jednego z blogów.


Lakiery zakupione przy różnych okazjach wizyt w sklepach...


I jeszcze jeden, który nie chciał pozować z kolegami, a przypomniałam sobie o nim przed chwilą :) 


Pakiet recenzentki RIMMEL. 
Mnie też udało się dostać do testowania mascar. Na zdjęciu jedna, bo druga już znalazła dom u mojej siostry :)


I na koniec zostawiłam sobie paczuszkę ze współpracy z BPS
Czekałam na nią około 6 tygodni, a kiedy wreszcie dotarła ja musiałam ściąć paznokcie i nie miałam okazji jeszcze zrobić żadnego mani z użyciem tych pięknych ćwieków :)
Ale całe szczęście moje paznokcie rosną jak szalone, co ostatnio zauważyłam i już nie mogę doczekać się ich użycia.
Stempel natomiast wzięłam w obroty wczoraj i w najbliższym z postów na pewno pojawi się o nim więcej informacji :)


Na koniec przypominam, że podając przy zamówieniu z BPS kod CLBQ10 dostajecie 10% zniżki na Wasze zakupy :)



I to dziś na tyle :) Myślałam, że pisanie tej notki zajmie mi chwilę a już ponad godzinę ją pisałam :)

Buziaki :*
Justyna 

6 komentarzy:

  1. ja szukam dobrego stempelka dlatego czekam na opinie ;)
    lakiery od pana chinczyka mam te same heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na Twoje opinie o stemplu, bo mój jest beznadziejny :/

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekam na stempelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale tego duzo, juz nie moge sie doczekac co nam pokazesz na pazurkach :)
    Milego dnia Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakierowe szaleństwo! :)
    Czekam na stemplowe mani :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.