Obserwatorzy

wtorek, 12 listopada 2013

Bell COLOR BASE Glossy Cover o nieznanym numerku

Witajcie :)

Dziś mam dla Was mojego kolejnego ulubieńca. Będzie to tym razem Bell COLOR BASE Glossy Cover. Mimo mojego dokładnego przejrzenia buteleczki nie znalazłam numerka.


Jak widać lakier ma kolor czerwony. W buteleczce wygląda na zupełnie normalną czerwień. Dopiero po pomalowaniu nim paznokci lakier zyskuje na wartości. Mówię tu o kolorze bo jeśli chodzi o resztę ma trochę wad.
Ale zacznijmy od początku. Pędzelek jest mały i poręczny, fajnie się nim maluje. Kryje w miarę dobrze po dwóch warstwach. Schnie nie za szybko, nie za wolno ( da się przeżyć :) ). Konsystencja jest dość rzadka, więc łatwo pobrudzić skórki. Mnie też się to przytrafiło, ale zauważyłam dopiero na zdjęciach, więc wybaczcie ten błąd :) Co do trwałości to bez topu wytrzyma 1-2 dni. Mieści się w 5 ml buteleczce.
Lakier ideałem nie jest ale ja wprost zakochałam się w jego kolorze. Soczysta czerwień jest dopełnieniem eleganckiego stroju :)

Zapraszam do oglądania zdjęć









W skrócie:
Kolor: czerwony
Pojemność:  5 ml
Cena: ? zł
Krycie: 2 warstwy
Czas schnięcia: określę na 3+
Trwałość: 1-2 dni 

A Wam jak się podoba ?

Buziaki :*

Justyna

7 komentarzy:

  1. To lakier wchodzący w skład duopaku grafitti ;) Też taki miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go dostałam osobno w paczce od Face & look :)

      Usuń
  2. dawno nie miałam tego kolorku na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem właśnie pobrudzone skórki widać dopiero na zdjęciach ;) bardzo ładny kolor ma ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super odcień "czerwoności" !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.