Obserwatorzy

sobota, 9 listopada 2013

Dor nail colour # 5/2

Witajcie :)

Dzisiaj chcę Wam lakier, który w ostatnim czasie trafił do półki z moimi ulubieńcami. A mowa o Dor nail colour o numerku 5/2.
Lakier jest już ze mną od jakiegoś czasu ale na przez pewien czas stał na półce i czekał na swoją kolej. Kiedy pierwszy raz pomalowałam nim paznokcie zapytałam sama siebie czemu do tej pory nie malowałam nim paznokci. Jestem zachwycona jego kolorem. No ale co się dziwić jak uwielbiam wszelkie odcienie koloru niebieskiego ;)




Co mogę o nim powiedzieć?

Lakier jest w kolorze niebieskim i mieści się w 9 ml buteleczce. Ma cienki jak dla mnie pędzelek ale aplikacja nim jest całkiem przyjemna. Dobrze kryje po dwóch warstwach. Czas schnięcia jest dość szybki. A kosztuje ok 3 - 5  zł, dokładnie już nie pamiętam.


A tak prezentuję się na paznokciach:






W skrócie:

Kolor: niebieski
Pojemność:  9 ml
Cena: ok. 3 -5 zł
Krycie: 2 warstwy
Czas schnięcia: określę na 4
Trwałość: 2-3 dni 

I jak Wam się podoba? Bo ja jestem nim oczarowana i jeszcze nie raz po niego sięgnę:)

Buziaki :*

Justyna 

5 komentarzy:

  1. Fajny kolor :)
    Chyba muszę przygarnąć jakiś lakier tej firmy i się przekonać czy faktycznie takie fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cie do 'Liebster Blog Award' na http://my-own-colors.blogspot.com/2013/11/french-ze-zdobieniem.html

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny kolorek, ja jestem zauroczona tym odcieniem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.