Obserwatorzy

środa, 13 listopada 2013

Projekt Marzenia - Z jak znaki?

Witajcie :)

Kolejny dzień z rzędu jestem z Wami :) Coraz bardziej zaczyna mi się podoba to codzienne blogowanie. Nie wiem jak długo tak będzie ale mam nadzieję, że jak najdłużej :)

Dzisiaj mam Wam do pokazania kolejne zdobienie w Projekcie Marzenia. Zapewne zastanawiacie się co to za znaki będę pokazywać :) Otóż znaki drogowe :) Kilka lat temu, ale nie kto wie znowu jak dawno :) chciałam zrobić sobie wyższą kategorię prawa jazdy. Skończyło się tylko na planach, ale gdzieś w podświadomości jest to dalej moje marzenie. :)
A co dobry kierowca musi znać oprócz przepisów? Znaki drogowe. Dlatego u mnie na paznokciach zagościło kilka z nich.
Wystarczy tego gadania. Zapraszam do oglądania :)





 
I co sądzicie?

I na koniec trochę o tym jak wygląda kobiecy "porządek" po otwarciu paczki z butami :) Uprzedzę - nie wszystkie są moje - tylko dwie :D



Buziaki :*
Justyna

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.