Obserwatorzy

czwartek, 14 listopada 2013

Paznokciowy klub - łapki

Witajcie kochani :)

Dzisiaj ciąg dalszy klubowych zdobień.



Tym razem zdobienie na którym się wzorowałyśmy wyglądało tak 




U mnie już kiedyś podobne zdobienie gościło na paznokciach < klik tutaj > . W ogóle to jest jedno z moich ulubionych zdobień. Kiedy zobaczyłam co tym razem mamy malować bardzo się ucieszyłam, zwłaszcza, że miałam w planach ponowne zmalowane go tylko w trochę innej wersji. Także pomysł nie jest mój a zaczerpnięty gdzieś z jakiegoś bloga.

Zapraszam do oglądania pozostałych zdjęć :)








Jeśli chodzi o to zdobienie to wolę łapki na każdym paznokciu. A Wy jak uważacie?

Buziaki :*

Justyna

8 komentarzy:

  1. bardzo fajnie :) podoba mi się zestawienie kolorów, których uzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne łapeczki!:) Zapraszam też do wzięcia udziału w moim projekcie "Zbiorowe malowanie" :) Więcej na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ale słodki psiaczek :) uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście dałabym inne kolory, ale wyszło fajniutko :) Ja uznałam, że łapki na 2 paznokciach wystarczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci wyszło! I świetny pomysł na pieska ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buzia pieska mnie rozbroiła ! Normalnie świetna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.