Obserwatorzy

wtorek, 12 lutego 2013

Karnawałowe

Witajcie :)



Dzisiaj ostatni dzień karnawału, heh jaka szkoda tylko że z powodów osobistych jestem uziemiona w domu i ten dzień spędzam w domu. Ale nic odbije to sobie w najbliższym możliwym czasie :)




A więc dzisiaj taka skromna propozycja ode mnie :)










Wykonanie jest całkiem proste, a według mnie idealnie nadają się na karnawałowe imprezki :) 




Przyznając się do czegoś to, to jest druga panterka jaką wykonałam. Nie jestem przekonana czy do końca prawidłowo, ale chyba nie wyglada najgorzej :)






I jeszcze jedno na koniec. Tak się prezentowało mani zanim nałażyłam na końcówki brokat.




Wszystkim którzy dzisiaj wieczorem się bawią, życzę udanych baletów.


Pozdrawiam Justyna :)




3 komentarze:

  1. Ja niestety również siedzę w domu :) a wzorek bardzo ładny i doskonale pasuje na karnawał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne połączenie deseni i wykończeń.
    kolory świetnie dobrane- lubię takie iskrzące dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta panterka świetnie urozmaiciła całe mani. Na pewno paznokcie nie zostały niezauważone!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.