Obserwatorzy

piątek, 22 marca 2013

PROJEKT HOBBY - TYDZIEŃ 3 - TANIEC

Witajcie ponownie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z trochę zwariowanym pomysłem do 3 tygodnia Projektu Hobby.
Kto z nas nie zna wiersza Jana Brzechwy " Tańcowała igła z nitka" . A jeśli ktoś nie pamięta to już mu przypominam :)


Brzechwa Jan

Tańcowała igła z nitką

Tańcowała igła z nitką,
Igła - pięknie, nitka - brzydko.

Igła cała jak z igiełki,
Nitce plączą się supełki.

Igła naprzód - nitka za nią:
"Ach, jak cudnie tańczyć z panią!"

Igła biegnie drobnym ściegiem,
A za igłą - nitka biegiem.

Igła górą, nitka bokiem,
Igła zerka jednym okiem,

Sunie zwinna, zręczna, śmigła.
Nitka szepce: "Co za igla!"

Tak ze sobą tańcowały,
Aż uszyły fartuch cały! 


No i tak z myślą o tym wierszu powstało moje zdobienie, które już pokazuję :)









Jeśli ktoś ma wątpliwości czy to zdobienie ma w ogóle coś wspólnego z tańcem to mogę powiedzieć, że w głowie mam jeszcze jeden pomysł, który postaram się zrealizować :) 
A prace pozostałych dziewczyn znajdziecie TU :)

I na koniec chciałam się jeszcze pochwalić że dzisiaj miją 3 miesiące od kiedy napisałam pierwszego posta. Chciałabym Wam dziewczyny podziękować za każde odwiedziny i każdy komentarz, który powoduje że na mojej twarzy pojawia się uśmiech :)



Pozdrawiam Justyna :) 

10 komentarzy:

  1. Hehehe świetne. Bardzo fajnie wyszło. Masz świetną i oryginalną interpretacje zadania. Według mnie pasuje jak najbardziej do tańca.

    OdpowiedzUsuń
  2. heheh :) bardzo fajny oryginalny pomysł;p wierszyk przeczytałam i cofnęłam się do czasów dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały pomysł !! :) i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł super :P bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma wątpliwości, że to oryginalne podejście do tematu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. After about ten years of playing in rock bands,
    I noticed that my ears rang all the time. The duration of the treatment varies depending on the treatment facility involved.

    Always remember that prevention is always better than cure.


    My weblog sinus infection treatment

    OdpowiedzUsuń
  7. Then it is important to apply general amount involving
    any medical cream like Clearasil on your
    own face. Cholera is an acute infection of the small intestine, and it can be life-threatening.

    This sounds drastic but as long as you pay due care
    and attention when carrying the task out the removal should happen without a hitch.



    Here is my web site ... remove skin tags

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.