Obserwatorzy

wtorek, 26 marca 2013

Zakupowe nowości + wygrana od Pani--ka

Cześć


Jak Wam mija wieczorek? U mnie jako tako, ale nie będę narzekać :)
W ostatnim czasie do mojej lakierowej kolekcji dołączyły kolejne. Tym razem są to lakiery z blogerskiej kolekcji Wibo. A już myślałam, że przejdą mi koło nosa, bo do Rossmana mam dość daleko. Ale kiedy nadarzyła się  okazja do ich nabycia to szybko z niej skorzystałam i oto są :) Co prawda tylko 6 ale więcej nie było akurat w asortymencie sklepu.
Jeden z nich użyłam do Tego zdobienia :) A pozostałe czekają na swoja kolej :)


Następna jest paczuszka od Pani--ka, która przyszła już jakiś czas temu, a teraz chciałam pokazać jej zawartość :) 



Jeszcze zanim zaczęłam pisać tego posta przyszedł do mnie listonosz z następną paczuszką, ale nie miałam aparatu żeby uwiecznić jej zawartość, ale co się odwlecze to nie uciecze:)

Życzę Wam miłego wieczorku :)

Pozdrawiam Justyna :)

7 komentarzy:

  1. dużo tych lakierów kupiłaś, ja mam 3 i póki co pierwszym jaki użyłam jestem dość rozczarowana, mam nadzieję że Ci podejdą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na blogach pełno tych lakierów, ale tyle na nie narzekania, że sobie odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery <3
    Gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja może jutro rossman odwiedze i zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile lakierów :D prawie cała kolekcja :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.