Obserwatorzy

poniedziałek, 25 marca 2013

Palemki wielkanocne :)

Witajcie :)

Święta tuż tuż, więc trzeba zacząć myśleć trochę o świątecznych zdobieniach. A z racji tego, że wczoraj była Niedziela Palmowa, pokaże Wam to co wczoraj gościło na moich paznokciach. Bazą to tego zdobienia jest zielone - wiosenne ombre wykonane farbkami akrylowymi (jakoś nie mam natchnienia zrobić tego lakierami, jak dla mnie farbkami jest szybciej co jest dużym plusem, zwłaszcza jak chcę zrobić coś fajnego ale nie mam zbyt dużo czasu). A następnie również farbkami zrobiłam palemki i całość pokryłam topem.


Zdjęć całkiem sporo, ale jakoś nie mogłam się zdecydować które wybrać :










I jak Wam się podobają? :)
Pozdrawiam Justyna :)

7 komentarzy:

  1. jak ładnie :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutkie :)) świąteczno-wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie ) ja bardzo lubiłam chodzić do kościoła w niedziele palmową i bawić się włochatymi baziami :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeej ... jakie ładne :))
    Ja bym chyba cierpliwości do nich nie miała :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://myreaality.blogspot.com/
    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.