Obserwatorzy

niedziela, 10 marca 2013

PROJEKT HOBBY - MUZYKA - PRAWIE WESOŁA ORKIESTRA

Cześć Wam :)

 

Dzisiaj przychodzę do Was z moją drugą propozycją do tygodnia muzyki. W końcu tydzień się jeszcze nie skończył, a ja jakoś nie miałam specjalnie pomysłów na jakieś inne mani.
Co do tego który chcę pokazać to miałam zamiar stworzyć wesołą orkiestrę, ale nie do końca mi to wyszło. Sama mam mieszane uczucia co do tego mani, ale skoro już powstało postanowiłam go pokazać.





Dzisiaj tak skromnie tylko dwa zdjęcia, no ale wybrałam chyba najlepsze jakie miałam.


Jeśli macie ochotę zobaczyc pozostałe prace dziewczyn biorących udział w projekcie zapraszam TU.



Pozdrawiam Justyna :)

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.