Obserwatorzy

wtorek, 12 marca 2013

Moje nowości :)

Witam

Dzisiaj chciałam się trochę pochwalić moimi nowymi nabytkami, które trafiły do mnie w sobotę. Swoją droga to w pewnym sensie prezent okazji dnia kobiet :) Nowości w moim "lakierowym pudełku" pochodzą od firmy Oriflame. A dostałam trzy lakiery i produkt 2w1, czyli baza i top coat. Ten ostatni to prezent ode mnie dla mnie :)







Ja jestem bardzo ciekawa każdego z nich. Jeden z nich już właściwie znalazł się na moich paznokciach :). Postaram się go pokazać w następnym poście.
Ale narazie życzę Wam miłego wieczorku :)


Pozdrawiam Justyna :)


4 komentarze:

  1. Chciałam poinformować, że zajęłaś 2 miejsce w konkrsie, prosze napisać maila z adresem do wysyłki nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem jak będą sie prezentować na płytce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolory :) czekam na mani :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.