Obserwatorzy

czwartek, 28 marca 2013

Znowu się chwalę :)

Witajcie :)

Dzisiaj chciałabym się pochwalić tym, co ostatnio przyniósł mi listonosz :) A mianowicie wygraną w rozdaniu organizowanym przez SweetPerelkę.

Paczuszka prześlicznie zapakowana a w niej... :)


... całkiem przyjemne rzeczy :)



Najbardziej podoba mi się bransoletka z zawieszką i  kolczyki, których mam pełno. Ale te i tak są wyjątkowe :)



A na koniec coś co wczoraj zmalowałam na moich paznokciach. Nie jest to nic specjalnego takie proste zdobienie, ale jakoś dziwnie się czuję w niepomalowanych paznokciach. Powinno być coś świątecznego zwłaszcza, że w głowie mam kilka pomysłów, ale nie mam na nic siły. Jakieś choróbsko się za mnie wzięło i nic mi się nie chce. Ale mam nadzieję, że szybko dojdę do siebie i zrealizuję swoje pomysły :)




Pozdrawiam cieplutko Justyna :)

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.