Obserwatorzy

niedziela, 14 kwietnia 2013

Kropki kropeczki...

Witajcie :)

Dzisiaj kontynuacja wczorajszego posta. A mianowicie prosty wzorek, który powstał na wczorajszym lakierze. Zdobienie nie moje tylko podpatrzone gdzieś wcześniej w internecie. A że kropeczki na paznokciach lubię a wykonanie ich jest szybkie to kiedy nie ma się zbyt dużo czasu ony się do tego idealnie nadają.
Co będę więcej pisać pokaże to o czym mówię.





 Mam również wersję z samymi białymi kropeczkami.




Która wersja lepsza Waszym zdaniem?


Życzę pięknej i słonecznej niedzieli bo u mnie pogoda w kratkę raz słońce raz chmurki.

 
Pozdrawiam Justyna :)

4 komentarze:

  1. Mi się bardziej podobają te z czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zwłaszcza wersja z czarnymi środkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super -z czarnymi mi się bardziej podobają :)
    I ja mam w planach jakieś kropeczkowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.