Obserwatorzy

wtorek, 2 kwietnia 2013

PROJEKT HOBBY - TYDZIEŃ 4 - KINO/TEATR

Witajcie :)

Dzisiaj będzie moja propozycja do czwartego tygodnia Projektu Hobby. Troszkę spóźniona, ale w całym tym świątecznym zamieszaniu nie mogłam znaleźć wystarczającej ilości czasu. Ale od wczoraj już jest :) Tym razem postawiłam na bajki. Mam nadzieję, że się nadaje:)







I jak poznajecie mojego bohatera - Nemo? Zdobienie trochę skromne, no ale moje paznokcie nie są w zbyt dobrym stanie. Na kciuku Nemo, a na pozostałych starałam się przedstawić trochę ze świata wodnego.
I jak Wam się podoba ? :)

Wydaje mi się, że TO zdobienie też nadaje się do tego tygodnia :)

A jeżeli chcecie zobaczyć prace pozostałych dziewczyn zapraszam TUTAJ :)

Pozdrawiam Justyna :D

4 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.