Obserwatorzy

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

PROJEKT HOBBY - TYDZIEŃ 7 - WŁASNE HOBBY

Witajcie :)

Troszkę mnie tutaj nie było, ale to dlatego, że mam coraz mniej czasu na coś więcej poza położeniem tylko koloru na paznokcie. Ale wczoraj sprężyłam się i postaram się nadrobić chociaż swoje zaległości. Post też miał być wczoraj ale mój komputer odmawia mi posłuszeństwa i nie chciał dodać zdjęć, ale dzisiaj na szczęście się udało. Dziś będzie ostatni już niestety wzorek do Projektu Hobby organizowanego przez Justine. Moje hobby... hmm mogłoby tego być trochę, ale nie wszystko potrafiła bym namalować. A że bardzo lubię prowadzić samochód postanowiłam pójść w tym kierunku.







Mogę powiedzieć, że pośpiech w malowaniu paznokci niej jest dobrym doradcą, bo popełniłam błąd w malowaniu jednego znaczka :) A na serdecznym palcu miała być kierownica ale to bardziej koło chyba przypomina :)

Prace pozostałych dziewczyn możecie zobaczyć na blogu organizatorki Projektu - Justine.

Pozdrawiam Justyna :)

6 komentarzy:

  1. Ja to nawet nie mam prawa jazdy :P Pomysłowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie - bardzo fajnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł jest po prostu MEGA! też jestem fanką motoryzacji, namiętnie czytam Motor i AutoŚwiat :)
    super.

    OdpowiedzUsuń
  4. These Photo voltaic cells form usually the receptors of the solar panel charger.
    This is each fact that around everyone knows involving.

    Here is my web site :: zespół muzyczny Toruń

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.