Obserwatorzy

sobota, 13 kwietnia 2013

Miła niespodzianka - Visage Color od Venity

Cześć

Jakiś czas temu do mojej kolekcji lakierów dołączyły kolejne. Kupiłam je właściwie tylko dlatego, że były w promocji i  kolory również mi się spodobały. Chociaż jeszcze nie miałam do czynienia z tą marka kupiłam i nie żałuję. Trochę leżały i czekały na swoją kolej, no i jeden już się doczekał :) Więc dzisiaj moja opinia o nim.


Jako pierwszego użyłam jaśniejszego. Niestety ja nie dostrzegłam numerka.
Mimo, że lakier w buteleczce wydaje się lekko różowawy to na płytce jest czerwony. Chociaż nie jest to czysta czerwień pod właściwym kątem można dostrzec lekko ciemno różową nutę. Niestety nie widać tego na zdjęciach a szkoda. Już przy malowaniu pierwszego paznokcia byłam mile zaskoczona. Lakier ma mały i płaski pędzelek. Przy malowaniu nie tworzy smug i równo rozprowadza się na płytce. Do pełnego pokrycia wystarczy już jedna warstwa. Lakier również bardzo szybko wysechł za co ma u mnie dużego plusa.
A tak prezentuje się na paznokciach.




A Wy miałyście do czynienia z nimi? Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam Justyna :)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.