Obserwatorzy

wtorek, 30 kwietnia 2013

Projekt trendy - tydzień 1 - kwiaty

Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z nowym projektem w jakim biorę udział.
Nowy projekt, nowe wyzwania. Zabawa organizowana jest przez Nike z bloga http://dailynailspiration.blogspot.com/.


Jak widzicie pierwszy tydzień to kwiaty. Ja postawiłam na standardowy french. Póżniej sondą zrobiłam płatki i środek kwiatów. A następnie cienkim pędzelkiem obrysowałam kwiatuszki. Wzorek zrobiony na paznokciach mojej siostry. Dawno nie miałam czasu, żeby coś u niej zmalować. Ale w niedzielę wreszcze się znalazła okazja, a przy okazji nadrobiłam zaległość.






I jak Wam się podoba? 


Prace pozostałych dziewczyn możecie zobaczyć Tutaj. Zapraszam :)


Pozdrawiam Justyna :)

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.