Obserwatorzy

niedziela, 21 lipca 2013

Maluj z KOKietką - wzór łatwy

Witajcie :)

Jak się macie w to piękne ( mam nadzieję również u Was ) popołudnie?
Dziś przychodzę do Was z kolejnym zdobieniem do Projektu Maluj z KOKietką. Będzie to jakimś dziwnym sposobem przeskoczony przeze mnie wzór łatwy. Już się cieszyłam, że udało mi się chociaż jedno zdobienie zrobić w terminie a tu znowu spóźnienie.
W tym tygodniu postawiłam na coś co już pojawiło się raz na blogu, tylko w znacznie kolorowej wersji.
A do tej kolorowej wersji zainspirowałam mnie moja najmłodsza siostra, która wczoraj zapytała czy może sobie pomalować paznokcie każdy na inny kolor. I tak w skrócie powstało to jakże proste zdobienie :)









 I jeszcze na koniec kolorowe pazurki bez kropek :)




Dziś to na tyle. Życzę miłego popołudnia :) Do następnego :)

Pozdrawiam, Justyna :)

8 komentarzy:

  1. wzorek łatwy, ale uroczy :) uwielbiam kropki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ci wyszły :)
    nominowałam cię do Liebster Blog Award więcej: http://nat-iii.blogspot.com/2013/07/wyroznienie-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. nominuję cię do Liebster Blog Award.

    więcej: http://nails-by-alexandra.blogspot.com/2013/07/65-wyroznienie-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pawie oczka, uwielbiam kolory i wszelkie kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :)
    Lubię takie proste, ale efektowne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.