Obserwatorzy

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Projekt Trendy - Tydzień 5 - Etno

Witajcie :)

Coś mi się wydaje, że w tym tygodniu będę tutaj częściej gościć. W ostatnim czasie trochę zaniedbałam bloga no i pora w końcu nadrobić zaległości.
Jak widać po tytule posta dzisiaj ma być etno. Jak dla mnie najgorszy tydzień, niby wiem na czym powinnam się skupić a totalnie nie miałam na to pomysłu. Wczoraj się w końcu udało coś zmalować. Nie mam pojęcia czy zdobienie w ogóle nadaje się do tego tygodnia ale nic lepszego niestety nie będzie, więc musi być to co powstało.
Kolorowo jest na pewno, ale czy na temat? Oceńcie sami.










Prace pozostałych uczestniczek projektu możecie zobaczyć < tutaj >
Pozdrawiam serdecznie Justyna :)

4 komentarze:

  1. Pewnie, że na temat. Taki szlaczek jest jak najbardziej etno i ładnie Ci to wyszło. Jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzy się z etno pisankami ^^ ładnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ten etno;p ja bym tylko próbowała tak zrobić, żeby na kazdym paznokciu był inny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.