Obserwatorzy

niedziela, 23 czerwca 2013

Nail polish by INGRID # 155

Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z moją recenzją ( przynajmniej spróbuję takową stworzyć ) ostatnio zakupionego lakieru Nail Polish by INGRID nr 155 w kolorze żółtym.
Jak już pisałam zakupiłam go ostatnio i tego samego dnia na jednym z blogów przeczytałam recenzje, że nie są to najlepsze lakiery. No i miałam lekkiego stresa, bo zakupiłam aż trzy.

 

Kolor na paznokciach wygląda całkiem sympatycznie. Buteleczka też jest spora bo 8ml, a kosztuje ok 3zł. Więc nie jest to wygórowana cena jak za taką objętość. 

 
  
Lakier ma bardzo fajny pędzelek, przez co aplikacja jest całkiem przyjemna.


Lakier jest w kolorze żółtym, jak dla mnie to taki fajny słoneczny odcień. Niestety krycie nie jest zbyt dobre. Dwie warstwy do stanowczo za mało. Ja na paznokciach mam trzy. Według mnie już nie wygląda najgorzej a przynajmniej dużo lepiej niż przy dwóch. Schnie w miarę możliwości szybko, ale przy więcej niż dwóch warstwach które trzeba nałożyć aplikacja się wydłużą. Należy również uważać aby nie nałożyć zbyt grubej warstwy lakieru na paznokieć. Ja tak zrobiłam za pierwszym razem i na drugi dzień mogłam ją zerwać całą z paznokcia. Zmywanie jest dość szybkie, ale co do trwałości to tutaj niestety nie miałam okazji się jeszcze przekonać. Ale myślę, że około 2 - 3 dni powinien wytrzymać na paznokciach.

A tak prezentuje się na paznokciach






A Wy co o nim sądzicie ?
W tym poście to na tyle, ale jeszcze dzisiaj do Was powrócę z projektowym zdobieniem :)

Pozdrawiam, Justyna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.