Obserwatorzy

czwartek, 3 października 2013

Brokatowe paznokcie

Witajcie :)

Dziś mam dla Was mani powstałe z połączenia czarnego lakieru zakupionego podczas ostatniej wizyty u Pana Chińczyka i dwóch brokatowych Golden Rose with Protein o numerkach 298 i 299.

Ale zanim pokaże jak wyglądają paznokcie chciałam kilka słów powiedzieć o czarnym lakierze Yu xuan o numerku 57 zakupionym jak już mówiłam wyżej w chińskim sklepie.



Może wiecie że moim ulubionym czarnym lakierem jest właśnie zakupiony w takim sklepie lakier Lm. Cena ok 3 zł a jakość naprawdę dobra. Kryje dobrze już po jednej warstwie i szybko schnie. Dlatego kiedy stwierdziłam już że się kończy poszłam go zakupić ale niestety już go nie mogłam znaleźć dlatego wybór padł na inny.
Ale niestety nie jest już tak dobry jak jego kolega z półki w chińskim. Kryje po dwóch warstwach, w miarę szybko schnie. Mogłoby się wydawać że jak większość lakierów, ale ten nie ma już tego połysku i nabłyszczacza się nie obejdzie. Wyglądałby mi on raczej na matowego no ale tego to się mogę tylko domyślać :)





A teraz pokaże jak wygląda w połączeniu z brokatami







Mnie się bardzo dobrze nosiło takie paznokcie przez kilka dni. Przyznam, że tęskniłam trochę za ciemnymi kolorami :) A Wy co sądzicie? :)

Justyna 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.