Obserwatorzy

poniedziałek, 28 października 2013

Czerń i biel w Projekcie Zmalowane Melodie

Witajcie :)

Jestem już z Wami trochę wcześniej niż zakładałam, ale tak to jest jak się ucieka ze szpitala :D
Nie no żartuje oczywiście, ale nie będę Was zanudzać swoją historią :)

A skoro już jestem to zaczynamy nadrabiać zaległości. Na początek czarno biały duet przeciągany wykałaczką jako zdobienie do Projektu Zmalowane Melodie. Jak dla mnie nie jest to zdobienie zbyt udane ale w sumie najgorzej też nie jest.





A Wy jak uważacie? Podoba się Wam?
A teraz uciekam pomalować paznokcie, które od dwóch dni są "gołe" :) co jest u mnie rzadkością  :)
Buziaki :*

Justyna

5 komentarzy:

  1. Wzorek bardzo ciekawy, może miałaś zbyt gęsty lakier i dlatego tak ciężko było go przeciągnąć igłą?

    OdpowiedzUsuń
  2. Następnym razem spróbuj zamiast wykałaczki użyć igły lub szpilki i będzie git! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie wygląda :) ale faktycznie lepiej użyć igły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No widzicie jakie zaćmienie. Zupełnie zapomniałam o igle :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.