Obserwatorzy

niedziela, 14 grudnia 2014

Zbiorowe Malowanie 2 - zima

Hej :)

Dziś tak na szybko, pokażę Wam co zmalowałam na kolejny tydzień ZM :)
Miało początkowo powstać coś innego ale tydzień był za krótki i wczoraj na szybko powstało takie oto mani jakie za chwilę zobaczycie. Że robione na szybko to zaraz będziecie mogły się przekonać bo udało mi się przy malowaniu okropnie pozalewać skórki, co zobaczyłam dopiero przed chwilą przy obróbce zdjęć, także wybaczcie te niedociągnięcia :)






I co sądzicie o moim zimowym mani? :) Muszę Wam powiedzieć, że ja to się z bałwanami na pisaku jeszcze nie spotkałam ;) Ale jak widać na paznokciach wszystko jest możliwe :)

Buziaki :*
Justyna

12 komentarzy:

  1. u mnie również bałwanek :D fajnie je zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze bałwanki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super bałwanki, prawdziwych na razie nie ulepimy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja powiem tak śnieg to dla mnie mógłby i być ale żeby nie było zimno, bo nie lubię marznąć, no ale tak to się nie da :D

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobają Twoje bałwanki. Plus ta czerwień ze ćwieczkami - całość idealnie się prezentuje. Dziś oddałam swój głos u Alinki na Twoje zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  5. Balwanki sa super! Jeszcze tych bieluchow zimnych nie mialam na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.