Obserwatorzy

sobota, 3 stycznia 2015

Zimowy Projekt - Szczęśliwego Nowego Roku

Witajcie :)

Dziś przychodzę do Was z kolejnym zdobieniem w Zimowym Projekcie. Tym razem tydzień nosi nazwę Szczęśliwego Nowego Roku i pokażę w nim moje sylwestrowe mani :)







A teraz to czego użyłam do zdobienia.
Główny bohater tego zdobienia czyli lakier Orly Silver Chrome Foil jest lakierem wygranym w mikołajki, kto do mnie regularnie zagląda zapewne pamięta jak się tym chwaliłam. 
Od pierwszego pomalowania nim paznokci stał się on moim ulubieńcem i ostatnio często gości na moich paznokciach, co mogłyście też same zaobserwować. 
Muszę mu chyba poświęcić osobną notkę :)
No i po raz kolejny użyłam płytki z BPS, której recenzja ukazała się jakiś czas temu. 
Coraz bardziej podoba mi się stemplowanie i chyba najwyższa pora zainwestować w porządne płytki. 



To dziś na tyle :)

Na koniec chciałam Wam Kochane życzyć wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Samych cudownych dni i dużo radości :)
Buziaki :*
Justyna

7 komentarzy:

  1. Piękny ten Orlik :)wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie kolorów ;)
    Ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie to wygląda :) Bardzo ładne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowniez zycze zdrowia i szczescia na ten Nowy 2015 Rok!

    Co do pazurkow mamy tu ladny misz-masz, ale mimo wszystko bardzo fajnie to wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.